Vyrážka

autor: Anonymní dotaz 20.07.2009 09:29

Na kůži se mi občas dělají takové malé pupínky, které svědí, a když si ho omylem rozškrábu, tak z toho teče vodička. Nevíte, jak pomoci? Na kožním jsem byla a dala mi mastičku, která ovšem moc nepomáhá. Děkuji za odpověď.

Odpovědi na otázku

  • Lenulajda 07.01.2011 22:51
    Já vím o skvělých čistě bylinných produktech vyráběných tady u nás, které si dokáží s ekzémem dost dobře poradit . Pomohly spoustě známých. Je řeba na příčinu působit uvnitř těla, ne jen zevně mastičkama. Ty to jen zmírní.Jsou vhodné pro všechny a nemají žádné kontraindikace ani s léky .Nám se doma též velice osvědčují při mnoha potížích..Chcete-li je poznat blíže ozvěte se nejlépe přes skype : lenkakolacna82. Nebo mailem jjaayy@seznam.cz. Velice ráda vás s nimi seznámím
  • sexi-girl269 31.12.2010 15:40
    Skuste jit za lekarem ze to nepomaha
  • Lucie 30.12.2010 18:54
    Zkuste ještě mastičku Hydrocortison.
  • komarkova.olga 27.12.2010 09:16
    zajděte k lékaři ještě jednou
  • janulik 26.12.2010 16:37
    skuste nejaky puder prasek..poradia v lekarni alebo framikoinovy puder by mal zabrat
  • evaline 26.12.2010 01:33
    zkuste tam zajít znovu nebo navštivte třeba i jiného lékaře.
  • jajda69 24.12.2010 09:59
    zkuste jiného lékaře a neškrabat .-)
  • kianid1357 22.12.2010 13:44
    Dermaguard je ochranný a hydratační krém, který umožňuje aby kůže dýchala, vyživuje ji a zároveň omezuje pronikání dráždivých látek na pokožku, kde mohou způsobit vyrážku, kožní nemoci nebo kožní alergie a ekzémy.
  • olkol13 22.12.2010 11:16
    není to reakce na horko? Mě se to občas dělá, když se hodně zahřeju, samo to zmizí
  • novina 21.12.2010 17:39
    No jo, kožní onemocnění, musíte tam chodit tak dlouho, až něco zabere, nenechat se odbýt... těch mastiček je moc a než se doktor strefí ...něco podobného jsem chytla kdysi v práci...měla jsem na to takovou žlutou mastičku, na obou rukou - děs, každý prst namazat a pak zavazovat, trvalo to 3 týdny, než jsem se toho zbavila, uměla jsem to zavazovat líp než sestřička a rychleji..
  • Atog 21.12.2010 16:20
    Znovu k doktorce, nejlépe jiné.
  • zdenka50 19.12.2010 16:11
    Když se objeví pupínky,namazat fenistilem,neškrábat,hodně promašťovat,taky calciová mast .
  • sramkovamarie72 16.12.2010 11:35
    Je to alergie na chemické prostředky.Omezit mytí nádobí,vytírání.Nebo v rukavicích. Pomohl mi Lokoid,ale chce to pak hodně mazat modrou indulonou.Zabrání to svědění,ale hodně to vysušuje.
  • opickajura 13.12.2010 17:57
    chce to čistit vytlačením,,dobře vyčištěnou pleť,,pak ošetřit vodou,,černé tečky jsou komedony,,povolené póry,,zanesené tukem
  • xzdev100 12.12.2010 15:57
    Vyzkoušejte krém Exomega od A-derma.
  • sindu 05.12.2010 14:01
    Calciová, nebo borová mast
  • Rajce+Jogurt 24.07.2009 14:07
    Tak běž k doktorce znovu, možná to není ta správná a měla by to dát něco jiného, kde bude jiná účinná látka.

Adresář

Diskutujte na téma Kožní onemocnění

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku